måndag 13 februari 2012

vad e lycka ...


Jag har försökt få rent alla ytterkläder, skor, vantar och allt ikväll. GUD vad "skitigt" allt blir i detta väder !!! Jag är säker på att imorgon eftermiddag ser allt lika ut igen ,,,,
Bara mina egna kvar nu, så här ser dom ut :-) Kanske också skulle behövas lite "vård" ,,,,



Jane gillade klänningen supermycket! /Vilken tur:-) 



Fick dessa bilder mejlade till mig idag: (Sen igår ,,.)






Sist men absolut inte minst vill jag eftersom jag inte gjort det innan sända en tanke till en stor musik-ikon som lämnat oss alldeles för tidigt!! Tänker på hennes anhöriga och vad som kommer hända hennes dotter. Får ont i magen bara jag tänker på det ,,,,, 
Ännu ett bevis = Pengar och kändisskap behöver inte betyda Lycka  ,,,,,,,



 Kraaaam










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar