måndag 13 februari 2012

Skola & att få dåligt samvete ,,,


Visst får man som mamma dåligt samvete om man glömt skickat med något man skulle på skola eller dagis !!
Vi får dock veckobrev (vilket är superbra!) hur skulle man annars komma ihåg skridskor, matsäck, olika utflykter som denna vecka Junibacken så måste vara på dagis tidigare osv osv.

IDAG stod det med stora bokstäver att vi skulle ta med hjälm eftersom det var pulk-åkning på schemat ,,,,, Jag glömde, GRRRRR!
Men ringde förskolan och det var ok för Julia hade fått lånat en, vilken tur. Hoppas hon får plats med sin stora fluffiga mössa under:-)


I dag måste jag se till att få till en klänning till Jane. De lär sig om sin skola och dess historia osv och i morgon ska de ha  uppträdande för andra klasser och ska ha "passande klädsel med stora kjolar, puffärmar, rosetter, solfjädrar osv) ,,,,, Jag måste ut på stan och leta !!

Mina föräldrar åker hem idag:-(   Jag vill som vanligt att dom stannar, men det går ju inte !! Har försökt 10 år att få dom att flytta hit :-)  men lyckas inte ,,,,,

Massa kramar från ett kallt men soligt Stockholm :-) !

"måste kolla vidare på efter 10 nu" premiär för nya singeln Freedom :-O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar