måndag 6 februari 2012

Torsten Flink ,,,


Sitter just nu och kollar reprisen på Melodifestivalen. Vilket drag:-) Nu Afro-dite. Dom och jag har något gemensamt. Äldre och äldre men bara snyggare och snyggare:-)..


Ute är det kallt men ändå rätt skönt OM man klär sig ordentligt !! Jag har lämnat på skolan och sedan dagis och sedan tog jag promenad till och från Fältöversten för att hämta ett paket som väntade på posten... spännande: Från Love Forever för vi visade kläder på Formex-mässan.


I låg denna snygga, varma, sköna, lätta väst. Tack snälla Terese !!!!


Den är redan använd:-)

På väg ifrån "fältan" såg jag denna super söta stol !! (Karlavägen) Perfekt att ge bort på Alla Hjärtans Dag:-)!



Köpte även detta idag

Ett tårt fat med lock. Enkel, snygg och användbar ! Haft så mycket kalas nu och märkt att tårtan alltid får ligga på olika fat ....  har inte ägt något innan, konstigt !


Köpte även detta läppstift från MaxFactor (går i lite orange..) kul med lite nytt:-)


Nu är det plötsligt Torsten Flink. Måste bara kolla- OM jag vågar:-).... Kan erkänna att hans blick ser en aning farlig ut........   Har träffat på honom ett par gånger och varit lika rädd varje gång:-) !

Kraaam så länge!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar