måndag 27 februari 2012

Ris & Ros...


Fick tips om detta ,,,,,  roligt eller mindre roligt!? Jag försöker inte bry mig om alla dumma kommentarer sidan visade. Jag försöker skriva direkt från hjärtat! Gilla det eller gilla det inte. Alla kan inte bli nöjda och alla tycker inte lika. Det säger jag dagligen till mina barn: 
-Jag vet att du tycker det är orättvist, och livet ÄR orättvist. Inget vi många gånger kan göra något åt. Vi kan bara göra vårt bästa och försöka vara glad åt livet fast det känns hårt ibland !!!
Ensam är man inte stark men tillsammans är vi starka, vi kan väl försöka uppföra oss rätt som man redan lär  på förskolan: Vi säger aldrig Idiot, att någon är dum i huvudet och vi lär känna innan vi över huvud taget tycker något om någon!!  Ingen behöver läsa men ingen blir gladare än jag om du vill följa min vardag i min blogg!



En kändisfrublogg

24 feb / 11:19 av Anna-Maria under: Bloggtips
Vi har fått tips om en kändisfrublogg. Kan ni gissa vilken?
Två ledtrådar:
No hasch, hasch, no heroin.......lalalalalala....no amfetamin. Cocain will blow your brains out, extacy will mush your life...
One papaya coconut come along, come along, come along, come along under the suuuuuuuuun....
Det är så klart Dr Albans fru som bloggar om sitt liv. Här kan ni läsa den.
Carina Berg var hemma hos paret och deras två barn och spelade in "Berg flyttar in" för ett tag sedan kommer jag ihåg.


(TAGIT FRÅN STUREPLAN.SE)
Tyvärr syns inte kommentarerna här men om du vill se alla trevliga åsikter gå in på www.stureplan.se

Kraaaam, i morgon väntar skidbacken :-) Längtar!!



1 kommentar:

  1. Men vad faaaan.. försök att inte ta illa vid dig. Jag tycker om din blogg och jag tycker om dig. Sen om du lever med Alban har liksom ingen betydelse, du är Kin och skulle förmodligen ha bloggat även om du inte levde med honom. Sluta inte blogga för jag läser din blogg varje kväll innan jag somnar. Många kramar

    SvaraRadera