onsdag 22 februari 2012

Regn och Guld kund:-)


I dag är det ingen sol tyvärr, regnet öste ner när vi promenerade till förskolan. Fördelen är att jag får ha mina svarta Hunter "favvostövlar" som jag gärna skulle ha hela året om. Fantastiskt sköna och snygga:-)



Barnen skulle gå till Humleparken och grilla korv. Det finns tydligen inget dåligt väder bara dåliga kläder .....



Läste dagens Stockholms tidning. Nu i vår är det tydligen mönster som gäller. Snyggt ?? Jag vet inte..... men det kommer säkert att bäras av alla (i Stockholm) ändå ....


Apropå kläder ,,,, jag glömde berätta vad jag fick igår: (Jag e ju tydligen Guldkund på HM) ,,,,


Hmmm jag har visst handlat rätt mycket under 2011:-)  och ÄNDÅ känns det som man aldrig har kläder när man väl behöver något snyggt ....!? Här ska städas. Jag ska ta tag i min garderob också så dyker det säkert upp saker man "glömt bort"!

Jag träffade våra "nya tillfälliga" grannar i trappan. De pratar engelska och har 3 barn.  Två, Fyra och Sex år gamla killar som ska bli roligt att få träffa också!


Kraam så länge så hörs vi senare igen

1 kommentar:

  1. Hihi! Jag fick en på 100 kronor och tyckte jag handlat mycket!!
    Kul att få shoppa lite till!!
    Hoppas det gick bra på korvgrillningen!!
    Kram!

    SvaraRadera