måndag 20 februari 2012

Positiv energi !!

I dag e en härlig dag! Solen värmer och lyser precis som den ska! Känns skönt att andas in lite "strålar/ positiv energi!! och några minusgrader:-) Perfekt! Hoppas det fortsätter så här !!!


EN vecka till sedan har Stockholm sportlov !!
Pratet, engagemanget, planeringen, diskussionerna kring detta betydelsefulla lov är i full gång :-) !! Fjällen, slalom för de allra flesta verkar stå på plats nr.1 ...... Blir det skidbacken några dagar på Lidingö eller kanske Alperna eller något annat ställe :-) ,,
Jag tror att alla föräldrar har sportlov också ,,,,,  Hi Hi







I dag fick jag sms att HM paket hade kommit till posten som jag beställt för några veckor sedan. Hade jag helt glömt bort. Spännande! Jag gick såklart och hämtade det direkt :



Massa fina vår/sommarkläder till barnen (mitt i vintern) 2 super söta klänningar, sandaler och lite smått & gått



Kraam så länge:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar