fredag 24 februari 2012

Oriflame studio artist pressed powder ,,,,


Har slutat helt att köpa både Aftonbladet och Expressen som köptes dagligen förut, men när det blir helg tycker jag det är lite mysigt att ha en Expressen med Extra eller en Aftonbladet med Klick ....


Köpte denna idag, helt ovetande



Jane tyckte att hon hade stor mage .... 7 år !! Men hon förstod när jag sa att det var flees byxorna jag tvingade på henne (eftersom det var väldigt kallt denna dag och vi skulle vara ute lite innan) som gjorde det.



Annars kan jag för dig berätta att det är väldigt sällan "i alla fall jag" har valt att "synas" fast massa tillfällen har funnits!! Men ibland måste man ställa upp (framför allt för sina barns skull) som detta. Lite svårt att själv gå med två barn (varav en trotsig 3 åring) på bio:-) !?
Junibacken samt Gröna Lund hör även till "självklarheterna" sedan barnen kom :-)

När jag var och handlade tänkte jag köpa färdiga pannkakor men beslutade mig för att göra egna istället. Så efter The Voice ska jag steka pannkakor (en fredag kväll...) Kanske jag tar en pannkaka till vinet :-) sedan ....  För jag har tyvärr slutat litat på SJ vad gäller både mat (alltid slut när jag åker) och även tider. I morgon vill jag komma fram i tid. Det ska bli strålande sol!

Jippi, det känns vår i kroppen !!

Ps. Glömt visa dig ett SUPER bra puder som jag precis upptäckt /Kan varmt rekommendera! 155:-   Ds





Nog bloggande för idag. Kraaam







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar