onsdag 22 februari 2012

Ja vad ska man kalla detta ......



Jag tog med mig två stycken hem på samma gång idag...:-) ....
Julia ville som Jane också ha kompisar hemma.... Jag har förklarat att DÅ måste man vara snäll och dela med sig eftersom sist Ella följde oss hem bråkade dom HELA tiden och så fort jag lämnade rummet blev de ovänner.... (De e bästisar på dagis och leker så bra ihop....)
Jag bestämde då att vi får vänta något år, men nu är vi här igen och idag gick det faktiskt ok!!



Här har sprungits runt runt och skrikit ,,,,  Vi har ätit korv Stroganoff och ris och nu e det kväll IGEN. Vad fort det går..
Ska kolla upp NÄR vi åker "uppåt" om det blir i helgen kanske. Ska bli kul att komma "hem" några dagar. Känns länge sedan vii lämnade "stugan" i Hälsingland :-(


Det här inlägget kändes onödigt och tråkigt så delar med mig av något lite roligare istället :
Sov Gott och Tack för att du orkar läsa min blogg :-)!





Kraaam




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar