tisdag 28 februari 2012

Grattis alla Maria-Vänner idag,,,,


Känns som jag varit på gym och gjort 100 benböj....  Var väldigt länge sedan jag sist åkte slalom, men när jag var mindre åkte jag massa. Vi var alltid iväg till fjällen på alla lov, och vi hade en backe inte långt ifrån där vi bodde.
Jag åker gärna skidor men vill gärna att det är fint väder också! Det hade vi verkligen idag! Exakt som en skid dag ska vara!!
Jane har åkt några år och börjar bli duktig. Hon ska iväg om en månad med mormor och morfar som vanligt till fjällen och då går hon även på skidskola. Vi bestämde idag att nästa år ska bara hon och jag åka på skidsemester, Mysigt!





                                                    
                                                       Vet att jag har en lite fjantig humor ....


Ps. Grattis alla Maria-vänner idag !! Ds


Kraaam så länge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar