söndag 12 februari 2012

Galet :-) men roligt ,,,,



Det första jag tänker på  efter ha sett filmen Sean Afrika med Sean Banan i huvudrollen e GALEN. Den killen har inga spärrar:-) "de går bra nu ,,,," var hans uttryck och det gör det tydligen !!
Så här såg det ut när han poserade framför Se&Hör, Hänt Extra och alla de andra:-) ,,,,


Vi träffades upp innan filmen på fina Berns för lite bubbel o små plock till mat. Anledningen var för att alla huvudpersoner skulle komma samtidigt ...









                                         Här snällaste mamma o pappa tillsammans med Julia


Kicki Danielsson var såklart på plats och här berättar hon för min vän Jennie om sina problem med händerna ,,,, "mormor" till vänster.


                          
                             Våra vänner var självklart på plats: Ankie, Mattias, Molly och Filip



Så OM du har barn i 10 års ålder kan jag varmt rekommendera att gå och se denna galna film :-) !!

Nu väntar söndags mys utan godis!! Jag har klarat HELA helgen utan en enda godis eller chips. Men kan erkänna att jag fuskade LITE igår. Paj och Vaniljsås åt jag, men det räknar jag inte :-) !!!
Ett stort glas vatten e faktiskt ett tips så fort man vill stoppa ner handen i den frestande chipspåsen !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar