fredag 10 februari 2012

Fredag :-)



Hej min vän! Jag känner mig pigg och glad. SÅ skönt det är när man är HELT frisk!!! Det är ju inte ovanligt att man går runt och mår sådär och få ta en Alvedon lite då och då.....

Idag har jag varit på förskolan och sedan direkt och fixade till mina naglar, det är lyx!!


Ser du godis skålen på högra sidan ?? Den stod orörd när jag gick därifrån :-) !!


Till lunch gjorde jag: Pasta med Kyckling, räkor, keso, mozzarella. Blev Mums!

Min pappa och hans kompis kommer förbi på eftermiddagen så de har bett om att jag skulle köpa något gott fikabröd ,,,,, när jag handlade kikade jag igenom allt och hittade sedan tillslut något jag inte alls tycker om som såg ändå gott ut som jag köpte ,,,,,,,,,


Nu ska jag springa på Åhlens, Drömhuset och Systemet:-) innan gubbarna dyker upp .... skulle gjort så mycket mera men har inte hunnit ,,,, Tur det är en dag i morgon också !!!

Nyttig snart EN hel vecka.
"Ensam e inte stark" Vi får hjälpas åt. ÄVEN om du "råkade" bryta det igår, börja om idag !!!!

Nu kör vi
Snart får jag gå på dagis med. Det är min fredagsmys.... Hi Hi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar