lördag 11 februari 2012

förlåt !!

FULLT upp, Har inte hunnit skriva idag, Förlåt !!!
Dagen började med en god, nyttig frukost:-)




Mina föräldrar e här, men Jane saknas då hon sovit hos en kompis. Tomt när man e van att ha henne hemma!!!

Julia och morfar myser i soffan:



Jag hämtade henne på förmiddagen och kompisen följde med oss hem. Jag och mamma åkte till Modecenter en sväng för att hämta en fin kappa
Hem och byta om eftersom Julia skulle på kalas mellan 14-16 och innan dess skulle jag köpa present.



Jag har även själv varit på ett kalas en trappa upp.... Vår granne fyllde 65 år så det var 45 glada gäster där, Inneskor är ett MÅSTE när man går på fest hos de äldre på Östermalm:-) !! Så jag satt på mig de höga svarta för att passa in.. Hi Hi




Jennie (som jag tyvärr träffar för sällan) men både jobbat med, varit i Afrika med och gjort massa annat med kom på besök OCH ska sova kvar, så kul att få hinna ses lite mer än över en snabb fika:-) !!




Sedan kom även två andra kompisar från Hudiksvall med respektive och hälsade på (de är i Stockholm på jobb) Ingela, Åsa, Patrik och Anders. SuperSkoj !!! Vi åt paj, drack lite vin och hade trevligt !!!!


Så nu ska jag krypa ner och sova. Julia hostar och börjar bli förkyld och jag hoppas hon INTE blir sjuk nu. I morgon väntar premiär ..... :-)

Kraaam o Sov Gott !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar