fredag 24 februari 2012

Estelle och lite annat ,,,,,


Vill börja säga att det var absolut inte min mening att göra "någon" upprörd i ett tidigare inlägg!
Förlåt också att jag inte skrivit ett enda inlägg idag fast klockan är halv 2. Ska aldrig hända igen... jag har legat eftersom jag har så ont i min hals....  Vill försöka bli bra snabbt! Det är sportlov och massa aktiviteter med troligtvis högt tempo som väntar. Jag vill vara med barnen både dag och natt och då gäller det att vara pigg :-) åka pulka, skidor, kanske göra snögubbar mm mm- annars får jag väl ta ett par Alvedon och bita ihop, Brukar funka bra det med. Längtar till min mamma och pappa och alla andra som vi får träffa SNART!!


Prinsessan har döpts till Estelle Silvia Ewa Mary.
Alla har åsikter om allt,,,,  "någon" tyckte namnet Estelle lät som en nattklubbsdrottning,,, Jag gillar det !! Påminner om min Janes andra namn som jag älskar: Isolle

Hoppas Viktoria får VILA lite snart! Det är bara drygt ett dygn som hennes prinsessa föddes.  Man vet ju själv.-Första barnet: Vilken omställning! Och många känslor! Oro/vad e rätt och fel, få allt att fungera och samtidigt ha så ont att man knappt kan gå .....!! Tuttar som känns som de sprängs vilken sekund som helst ...
Såå stark du är Viktoria (Vet att du brukar läsa min blogg) som biter ihop och "gör vad du måste" .... Det enda JAG ville efter fått min första dotter var att få "bara vara" !!

 1a gången
 2a gången

3je & sista ...
                              


Ps. Nu har Viktoria och jag något gemensamt! Fast jag e rikare, jag har 2 !!!   PRINSESSOR   Ds.





Ha en super mysig fredag och jag hör av mig igen senare

Kraam så länge & var rädd om dig OCH varandra!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar