lördag 21 januari 2012

visning på Formexmässan


När jag vaknade i morse hade jag ont i min kropp och 38.4 i feber..... ingen bra början... men efter ett par Alvedon, lite smink och härliga tjejer blev jag genast mycket mycket bättre OCH tack för att smink finns :-)

Denna underlagskräm är min absoluta favorit! LUMENE. Finns överallt, billig, OCH superbra!!






Tjejen som fixade oss visade sig vara samma tjej som var på vårt lantställe på Ingarö inför inspelningen av Berg flyttar in, (som i och för sig inte visades....) Tyckte jag kände igen henne. Världen e liten !!




Visningen gick bra! Kunde väl inte göra annat med dessa fina kläder!! (Love Forever) du kan även gå in på Facebook och deras hemsida och se alla fina saker som finns där! OCH mysigt att kunna få träffa två av mina absolut bästa vänner samtidigt!!


Annika, Ankie och Jag




Mina vänner Tanja och Gert var Konferencier och väldigt duktig på det som vanligt !!!






Väl hemma har det varit massa kärlek och kramar!! Känns som jag varit borta flera dagar och då har jag varit utanför dörren knappt 4 timmar.....  "så kan de va"

Jag återkommer med fler bilder från idag lite senare!

Kraam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar