fredag 27 januari 2012

Vad glad man blir .....



Mysigt att träffa vänner man inte sett på länge! Vad konstigt det är, vissa vänner träffar man dagligen och vissa kan det gå månader och till och med år innan man träffar (man bara "hörs" ibland:-( ) men ÄNDÅ när man väl ses så känns allt så lätt och som man nyss sågs!
Våran stund kändes som 10 minuter, tiden går så fort när man har trevligt! Saknar verkligen min vän Lisse som jag jobbat och suttit tillsammans med i MASSA år typ varje dag. Stackarn vad mycket "hon har fått höra...." och jag oxå :-) hi hi
Vi återvände till ett "hak" vi brukar äta lunch förut, vi visste inte ens om det fanns kvar, MEN det gjorde det.... VURMA på S:t Eriksplan. Supermysigt ställe med lite annorlunda stil ....  Där stötte man ofta på Di Leva, Det var även hans "favvoställe" tror jag:-)


Sedan tog jag T-banan hem och stötte på denna spelande kille ..... som jag gav 20 :-  Så glad han blev !!



En till fredagsfråga möttes jag av idag: (Varför blir det natt?)




Svaret var såhär:   (SÖTIS!)


Vad glad man blir !!   

Hoppas ni får en mysig fredag kväll !!

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar