söndag 22 januari 2012

REA ....


Mysig dag med massa timmars dans:-) ... Gick till dansskolan klockan 10.45 och kom därifrån 14.00 ....
Shirley Clamp var också där med sin dotter som e lika gammal som Julia




På väg hemåt ville Julia absolut gå på Restaurang så vi gick på ett ställe i närheten och åt. Kyckling och ris som e favoriten :-)


Sedan passade jag på att "slinka in" på Åhlens (Östermalmstorg) eftersom det står REA överallt har jag sett när jag gått förbi...
Hittade denna snygga väska och några fina plånböcker ... Beslutsångest , så det blev ingenting :-)  IDAG..




Snygga tycker jag!!

Nu väntar middag och söndagsmys och förhoppningsvis är min förkylning bättre i morgon då jag har massa att ta tag i efter en vecka inomhus med en liten sjukling .....!!






Kraaam

1 kommentar:

  1. Hej

    Kul och följa din blogg.

    Gillar du rea?

    Håll koll på vår sida www.reanytt.se och få dom senast uppdateringarna.

    SvaraRadera