fredag 20 januari 2012

Mysigt


Det är verkligen inte ofta hela familjen är hemma samtidigt en fredag kväll .... Mysigt att ha Jane hemma också hela eftermiddan och kvällen utan kompis .. annars är det mycket kompisar nu som kommer hem till oss och som hon följer med efter skolan. Ibland får man sätta STOP !!


Vi har kollat tv, ätit pizza och självklart hängt lite hos våra grannar! Vi får verkligen passa på. Snart lämnar dom oss:-( Jag får ont i magen och blir ledsen varje gång jag tänker på det!!! Jag vill inte att de ska flytta!!! Nog för att de kommer tillbaka (men om 1,5 -2 år!) FY, hur ska det gå??! Vi som ses varje dag och hjälps åt med allt från att ha barnen, låna socker och dricka vin :-) Vi har i alla fall bestämt att vi kommer och hälsa på dom i Brasilien inom rätt kort framtid (och jag skrämmer dom lite med att jag och barnen kommer stanna några månader) jag som inte har jobb... Hi Hi

Känner mig rätt lika, små ont i kroppen och svid i hals och ögon. Hoppas bara inte det blir värre till i morgon!!! DÅ ska jag äntligen få träffa en av mina bästa vänner (Ankie Bagger) som jag inte träffat på ca en månad eftersom de varit bortresta! Vi har inte ens pratat i telefon ... Vi ska visa kläder ihop på Formex Mässan. Ska bli SÅ mysigt !!!




Jag ska snart krypa ner och sova fast det e fredag ... "vet att jag e tråkig..:"    men vill vara  pigg och glad imorgon:-)
Kraaam och Godnatt






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar