lördag 28 januari 2012

mysig lördag med många barn .....


FULLT upp hela dagen. Därför har jag bara inte tagit mig tid att skriva, men NU sover ALLA.  Men OJ såg nu att klockan i Janes rum är över 22.30. (den måste gå fel.....)  jag får ändra den nu :-)  Hi Hi

Vi fick främmande på dan av Katrine o Lisa. Mysigt! Så skönt när dom är här (de reder sig liksom själva...) jag blåste ballonger och fixade lite .....



  



                                              "Lill-skruttis" fyller 7 år i morgon, helt otroligt !!

Kalas och övernattning med 5 tjejer : Och Julia FICK vara med... snällt !! Hon fick ju inte sova med dom fast hon ville...


Glass, maränger, chokladsås, banan och "nonstop" och munkar. Mums tyckte alla!


 Paketöppning med flaska ...




Allt gått bra, men vi får se,,,,, jag har sagt till alla föräldrar att ha sina mobiler på inatt IFALL att .....

GOD NATT MYSIGA DUKTIGA TJEJER

1 kommentar: