tisdag 31 januari 2012

mina tårar ....:-( Och jobb :-)



Vad det är jobbigt när tårarna inte vill sluta rinna !! Ikväll har jag tagit "farväl" av bästa grannarna!! De ska ju flytta utomlands 2 år (fy vad länge!) Och eftersom jag åker iväg tidigt imorgon till Köpenhamn hinner jag inte träffa dom mera:-( De åker iväg på Lördag .........
Och jag kommer hem igen sent lördag kväll:-(  Jobbigt! Vad ovant det kommer att bli !! Känns som en klump i magen och jag kommer säkert glömma bort mig och springa "ner" lite då och då ......

Jag har fixat och planerat o tvättat, packat mm idag: Därav min frånvaro, förlåt !



Ska bli roligt att åka iväg på jobb! Modemässa Och samtidigt få vara med en av mina absolut bästa vänner!!
4 dagar utan barnen känns lite små jobbigt! Jag som e en höns mamma .........



Hoppas alla ser mitt lilla hjärta :-)  Eftersom barnens pappa också ska iväg på jobb ett par dagar ... så har vi bokat in barnflicka någon dag och sedan har vi ju de bästa av alla mormor & morfar !!!

Så det kommer att gå bra och jag ska INTE ringa hem hela tiden och fråga hur det går ........   !! Kanske borde lämna mobilen hemma:-)

Nu ska jag ta en varm dusch och sova. Taxin hämtar mig tidigt imorgon !

Ring eller gå till den granne du gillar i morgon och säg att du är glad att just dom är dina grannar :-) Det skulle jag ha gjort ... !!!


Kraam & Sov Gott

2 kommentarer:

  1. Ett bra tips, vi har såååå gulliga grannar, jag ska gå till dom imorron och säja det.

    SvaraRadera
  2. Fy om våra grannar skulle flytta, då skulle vår vardag rasa. De hjälper oss otroligt mycket med barnen och vi har ju som er, väldigt långt till familjen. Jag talar om för våra grannar hur mkt vi uppskattar dem - och jag gör det väldigt ofta. Kram och lycka till med jobbet

    SvaraRadera