söndag 29 januari 2012

Massa roligt ...... OCH en hamster :-)


Igår när alla somnat och det blivit lugnt ....... och jag också skulle sova KOM jag på .... Vi hade ju bestämt att vi skulle väcka barnen med tårta på säng!! OCH man ska inte bryta sina löften, Jag hade glömt att fixa tårta så var bara att börja baka .....



Blev inte så fin, MEN god!! Alla låtsades sova när vi kom och sjöng .....  Men natten gick bra och ingen grät och ville hem heller, bra gjort! Själv sov jag sådär,, tyckte jag hörde någon komma smygande varje timme...

Alla låg och badade klockan 8.30 i morse sedan var det grötfrukost ...  Vi gick på dans och sedan hem och mina fina föräldrar o syster o bästa Kjell och Farmor kom. Dom åkte hela 60 mil IDAG .... SÅ himla gulligt gjort !!! Nu har de åkte hem igen :-( !!!





Resterande kompisarna från skolan kom och några till vänner! OCH vem dök upp som överraskning ... JO, "Boliompa" Yankho

 




-massa roliga lekar, en med ägg i en sked ..... :-) så här såg det ut efteråt ....






Janes världens bästa dag i hela livet sa hon innan hon somnade, HON FICK EN HAMSTER !!! Vilken lycka. Och chock!





 VISST e han SÖÖÖT ?!!! Liten, född på lucia :-)


SITTER OCH NJUTER AV LUGNET ...... MEN ERKÄNNER ATT JAG GÄRNA HAFT NÅGRA KVAR .... KIKAR PÅ GAMLA BILDER OCH FÖRSTÅR INTE ATT DET ÄR EXAKT 7 ÅR SEDAN MIN PRINSESSA KOM !!! FY VAD TIDEN GÅR FORT ............





7 ÅR SEDAN ... Känns inte så ....



KRAAM 
 

















1 kommentar:

  1. Vad roligt med en hamster, hoppas att ni har haft en mysig dag. Förstår att Jane är glad nu!!
    Hälsa och krama alla där nere!
    Kram från Kusin

    SvaraRadera