fredag 27 januari 2012

Helg ...


Hej min vän!

FREDAG .... :-)  Jag har varit på dagis och sedan åkte jag till Janes skola för att följa med henne till en bokad tid hos skolsyster. Nu fick hon äntligen en spruta idag.... (hon var ju ledsen sist då alla utom hon fick spruta:-)
Allt gick bra, skönt!

Helgen går i "kalasets tecken" ... Här har skrivits listor..., planerat lekar, sovplatser mm mm
Jane ska ha 2 kalas (ett litet pyjamas party på lördag där tjejerna ska sova över ......) 5 tjejer. Spännande!!


Få se om alla "vågar" stanna kvar... När jag var liten ville jag helst att kompisar sov hos mig. Jag gillade inte riktigt /eller vågade inte sova borta. Jag ville helst kunna smyga in till min mamma och pappa och krypa ner med dom och kompisen "glömde jag bort" ..  Hmmm
Sedan blir ett kalas på Söndag.

Så det är lite att stå i ..... !!

Mellan detta är ett annat kalas "Badkalas" i Mörby i morgon och även är vår dans på söndag....

Så en hektiskt men rolig helg hoppas vi !!

Nu ska jag dra mig närmare S:t Eriksplan där jag tidigare jobbade i Bonnier huset. Ska träffa en gammal kollega och äta lunch, Mysigt!

Kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar