fredag 13 januari 2012

Fredagkväll ....

Hämtade barnen. En vill alltid gå hem när jag kommer och en vill aldrig gå hem när jag kommer:-)...

Jag bjöd hem en vän och hennes barn vid 16 tiden (eftersom jag visste att hon också var ensam ikväll) Jag fixade pasta sallad med kräftstjärtar till oss och barnen fick pasta med korv .... Vi drack ett glas rött vin till. Efterätten bestod av Äppelpaj och grädde ;-)MUMS !!




Vi har haft en mysig fredag med tjejsnack och lite annat skoj:-I

När du ser den här bilden kanske du förstår vad jag menade med "lucia kandidat" ....



Ute blåser det så fönstren skakar .... tur jag får krypa ner mellan mina två änglar snart!

(ps. lite dålig uppslutning med era synpunkter:-( .. vet inte om det fortfarande inte går att kommentera utan att vara anonym.. ? eftersom jag fått svar på andra ställen.. Ska kolla upp i morgon när en datakunnig kille kommer på besök .... ! Ds

OCH måste bara säga GRATTIS till min vän Maria (som jag tyvärr träffar allt för sällan numera ... som blivit mamma idag igen till sin 3je lille kille!!!! Maria har jag busat mycket med :-) ...
Hon bor tyvärr inte kvar i Stockholm :-(





Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar