fredag 13 januari 2012

Behöver hjälp + Fredag den 13e ....

Fredag den 13e .... Än så länge har det gått bra:-)

Men blev lite pinsamt när jag kom till frissan i morse med min knut på huvudet ....
Innan jag gick och sov igår tog jag en dusch MEN hade ingen snodd att sätta upp håret så det fick bli mina trosor- och de hängde med till dagis och sedan även frissan i morse ...
SOM tur var så var det inte lortiga trosor... Hi Hi
Vi skrattade lite åt det, sen var det "förhoppningsvis" glömt!

Håret blev bara 1 dm kortare och de ska alltid "locka till det" så nu känner jag mig som en lucia-kandidat .....
(ska ta någon bild senare)

Jag har varit och handlat och ska äta något innan båda barnen ska hämtas




Ps. Måste be dig om en tjänst!!!DS

Nu har jag gjort 200 inlägg i min blogg. OCH jag gör så gått jag kan!
MEN nu behöver jag DIN hjälp!! Min blogg kan bara bli bättre OM du vill hjälpa mig! Så snälla om du läst den några gånger skriv gärna vad du tycker! Både det som du tycker är bra OCH det som är dåligt!
Jag behöver tips, åsikter, idéer mm. Kan vara tex
- FÖR mycket bilder /lite bilder?
- För få inlägg /för många inlägg...
- Många stavfel...,- Mer/mindre privat, Snyggare layout, mera ett ämne? - Humor?
eller egentligen vad som helst!!

Tack snälla så länge
Kraam xxx

2 kommentarer:

  1. Hej kin! Läser din blogg i bland och tycker det är kul att läsa om din och din familjs vardag. Det är väl alldeles lagom privat tycker jag. Det ärlig m bilder men det får inte bli FÖR mkt bilder heller. Apropå luciakandidat, det har du ju varit :) vad kul vi hade då :) Och nåt år efter, Finflo cup. Efterfesterna :) ja se hur det kan gå. Kram på dig. Läs gärna min blogg: malincblogg.blogspot.com
    /Malin Collin

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha.... Det är bara du som kan gå till dagis och frissan med trosor som snodd. Jag tycker din blogg är så rolig. Den är liksom du, du skriver på ett sätt så jag ser och hör dig. Jag gillar bilder och din humor. När jag läser så saknar jag dig men blir glad av att veta hur du har det. Kram

    SvaraRadera