onsdag 18 januari 2012

Bättre

Tack för alla råd. Tänk.. man får bättre råd av sina vänner på bloggen än en riktig läkare!! Allt känns lugnare nu och Julia har för första gången på några dagar haft låg feber (37.8) Hon e piggare och gladare! Vi åkte inte in, men beroende på hur natten ser ut och med minsta feber imorgon bitti åker vi tidigt (lovar jag!) Vi har ju som sagt remiss och allt. Eftermiddagen har sett ut såhär:
Hade bokat med en vän jag inte träffat på 2 år (som inte bor i Stockholm men var här på utbildning) Ankie Svedberg "Hildingsson" att vi skulle ut och äta ikväll. Självklart bokades det av och jag bjöd hem henne hit istället och fixade mat. Vi hade en hel del att prata om så några timmar gick som några minuter .... Oj vad jag känner mig seg!!! Trött och svid i ögonen ... MÅSTE lägga mig inom kort. Blev inte mycket sömn natten som var!! Kraaam & Godnatt, Hör av mig i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar