torsdag 1 december 2011

varm glögg !!

Jag säger det IGEN, Ge oss lite SNÖ NU!!! Det är så fruktansvärt mörkt!!! Typ hela tiden...
På vägen råkade vi "slinka"in på vår torsdags kiosk där man får säga -
en sån och en sån. Idag tillät jag 3 godisar... Det är ju inte helg:-)




Ridningen gick ok idag. Men ser tyvärr ut som det inte blir någon fortsättning efter jul:-( Då får vi väl byta roller. Min tur att rida o de som vill följa får sitta på läktaren och frysa..
Kallt idag FAST jag hade sååå mycket kläder på mig. Täckbyxor o allt!




Här några till välklädda mammor:-)



Från det ena till det andra. Snart e det äntligen dax !!!


I love!!

Jag vet att jag kanske e lite töntig, alltid varit! Vill inte missa! Jag kan dansa i neon en hel natt när det kommer till schlager. Några som ska tävla i år:
Björn Ranelid, Molly Sanden, Danny, Lotta Engberg & Christer Sjögren, Charlotte Perelli, Sean Banan, Marie Serneholt mfl. SPÄNNANDE :-)


Nu ska vi ta varm glögg :-)





Visst går dagarna fort!!! Snart e vi gammal allihopa:-) Bäst att passa på att leva NU
Undra hur man kommer se ut när man e 100 år, jag kanske ser ut såhär.


eller så här ..


Den sista liknar mig mest:-) Hi Hi




Kraaam och sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar