torsdag 22 december 2011

Vänner och jobb...


Idag har jag varit med mina fina vänner hela dagen. Det e lyx tycker jag! Ibland känns det som jag "borde" flytta hem ändå .... men så fort jag kommer "tillbaka hem till Stockholm" så känner jag att det är ju ändå mitt hem nu.

Varit hemma hos Cicci och hennes familj och en annan kompis kom oxå förbi (Ingela) Jag har tur som har vänner på båda mina ställen!
Barnen har lekt, vi har ätit, fikat och bara pratat! Inte träffat någon av dom på flera flera månader och vi skämtade till det och sa att vi ses till sommaren igen...




På Kvällen kom min faster och hennes man och hälsade på oss. Vi åt och fick lite dansuppvisning SOM vanligt:-)



För ovanlighetens skull har vi varit inomhus hela dagen. Rätt skönt ändå. Vi har -11 grader så isen håller så imorgon blir det skridsko åkning på vår "badstrand.." som ser ut så här sommartid!! Härligt med våra årstider !!




NU idag fick jag veta att "de vill ha mig" jag har fått jobbet i Köpenhamn. 3 dagar i början av Februari ska jag jobba på Modemässan. Bo på Hotell, äta gott och umgås. Hade kunnat gjort det gratis:-) ... Kul



Vi kollar på Lotta på Liseberg och hoppas "alla" försöker inte stressa ihjäl sig inför Jul, Det BLIR jul ändå !!!




Massa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar