söndag 4 december 2011

Sprutor ....

Min förkylning har inte gått över (trodde den var på väg bort..) men jag hade nog lite fel. Idag känner jag mig mer förkyld än innan. Mina ögon svider och nacken ömmar och jag snyter o snyter och det tar aldrig slut.. Jag är en "anti nässpray person" kan inte använda nässpray. Jag tycker det svider och gör ont... ?! Ändå har jag testat alla- även dom 0-3 år. Barnen tvingar jag att ta men själv klarar jag inte av det. Vilken "morsa".. vill ju alltid barnen så väl:
- Det blir bra, jag lovar!

Med sig själv e det inte LIKA noga! Är detta något typiskt mammor tro!?
Ja, Ja - pappor e också duktiga. Men jag tror alla förstår vad jag menar ........



Maten blev toppen god tyckte alla!


Tycker så mycket om mina hjärt-skålar. De e verkligen perfekta till massa saker


Och vi drack självklart Julmust till ....







Det blir en tidig kväll! Sov Gott så hörs vi imorgon, då ska vi upp tidigt och iväg för att ta massa sprutor:-( .....
Det kommer gå bra, hoppas bara Julia inte är på "NEJ, KAN SJÄLV" humör ..... !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar