onsdag 14 december 2011

Ridning

Lite seg idag, men jag känner mig alltid nöjd och glad då man fått varit ute lite kvällen innan. Vi hade en mysig kväll igår/ Jag och Helena. Har redan bokat in en fest i januari (men då mycket längre och senare:-) .... Hoppas jag! Då ska jag sova på annan plats än hemma så jag får sovmorgon längre än 07 ...
Att barn alltid ska vakna så tidigt?! När vi har varit utomlands då Julia vaknade runt 05 tiden kände jag all personal på restaurangerna och alla städare eftersom jag var ute och gick runt runt med vagnen innan alla vaknade till liv ... DET e semester det !?

Idag har det regnat :-( Ingen snö så långt ögat kan nå....

Var till stallet idag med Jane. Eftersom hon missat ridningen så var detta enda tillfälle att få "rida igen". Jag verkligen älskar att vara med hästar. Jag kan gosa sönder deras mular, de luktar ju så gott!




Kallt var det i ridhuset och vi frös om fötterna båda två och gud så mörkt det blir tidigt!!


Jag är "passupperska" nu. Servar med vatten, film, läsning, tom lite godis .... Jane håller på att fläta sitt hår och det tar inte bara EN timme, utan flera!!

Julias kommentar när vi tog på Tv:n idag och hennes pappa var där ...
NEJ MAMMA vi gör nåt roligt! Jag vill inte se !! Jane frågar varför ...
- Han ser så rolig ut :-) HI HI




Kraam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar