tisdag 6 december 2011

Råttor på Östermalm....

Det blir ett kort inlägg. Ska träffa personen med "lokalen" om 35 minuter och jag MÅSTE tvätta håret innan. Det har gått så långt att det börjar klia ... och DÅ är det väl dax ...!!?
Tänkte fixa allt igår kväll i lugn och ro, MEN då märkte jag att vi inte hade något vatten:-(
Avstängt mellan 20-22! Sen var jag för trött (småbarnsföräldrar..)

Frukosten var lugn med en god smoothie, mackor och kaffe. Kollade samtidigt på lite politik ..... de har ju så rätt ibland och tycker lite konstigt ibland kan jag tycka. MEN det jag blir förvånad över ÄR. Dessa välutbildade, "höga" duktiga, smarta personer pratar SÅ mycket "skit" om varandra ...... ???
Är det något jag lärt mig i mitt jobb är det att ALDRIG prata illa om konkurrenterna, kollegor osv. Jag tycker man istället kan prata MYCKET om SITT egna parti/företag osv MEN INTE prata illa !!!! MAN TJÄNAR ALDRIG NÅGOT PÅ DET !!!!








Idag har jag varit och köpt nya varma skor till barnen. Vet du vad, Igår kväll snöade det lite. Idag syns ingenting!! Trist. Men det är kallt så det kommer nog massa snö snart!!

Köpte även en fin kavaj till Jane på ZARA - de har så fina barnkläder. Kul att ha något annat än täckjacka när man går iväg på kalas osv


Måste berätta att på väg till dagis idag såg vi en liten mus eller råtta ........
Vet inte om jag tycker det e gulligt eller inte gulligt?! den kanske hade rymt för den var inte nå rädd ...


Oj, nu blir det nog en mössa ändå. Hinner inte tvätta håret.

Hörs senare

Stor Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar