måndag 5 december 2011

Nigeria ...

Efter en tidig morgon och massa sprutor och därefter lämningar var vi värda en "nyttig" frukost ...






Hemma igen i säkert förvar .... Sprutmorgonen gick bra. Jag höll på att svimma som vanligt, förstår inte vad det e för fel på mig. Varje ggr är det lika. Men då jag fick lägga mig ner och sköterskan hämtade något att dricka blev det bättre ... Jane blev lite ledsen eftersom hon inte behövde ta några sprutor, hon har redan tagit allt hon behöver. Julia fick två. Gula febern och Hepatit.




Tänk att min mamma sparat mitt vaccinkort där vikt och allt är ifyllt sedan jag föddes. Jag ska också försöka vara rädd om övriga familjens. Är ju bra OCH väldigt roligt att ha kvar!!




Vi kommer ju åka till Nigeria (ibland får man ställa upp för laget...) :-)
Det känns viktigt att alla tar de sprutor som rekommenderas. Jag har varit iväg många ggr innan och det har gått bra!

Några gamla bilder:








Här min fina mamma och pappa utanför en kyrka i Nigeria för några år sedan


Nu ska jag ta fram -göra listan igen... Hur skulle det gå utan alla påminnelselappar:-)

Hörs senare
Kraaaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar