tisdag 13 december 2011

mera lucia och middag

Dagen har varit toppen. Fick besök av min bästa Annika. Vi hörs varje dag men ses tyvärr väldigt sällan numera :-(
Vi bytte julklappar (i vanlig ordning) och jag hade fixat lunch till oss! Ingen direkt jul mat utan idag kände jag för att göra något "nyttigt" Pasta med kräftstjärtar, avokado, tomater, oliver, nötter, sallad, keso och lite dressing över. Mjuk bröd med ost och julmust till. MUMS !!!



På eftermiddagen hade vi lucia på dagis


Där blev vi bjudna på kaffe och saft med pepparkakor och lussebullar som barnen hade bakat under dagen.




Ikväll ska jag iväg och träffa en av mina bästisar! Hör av mig senare OM jag inte kommer hem sent. Man vet aldrig ...... Ibland kan jag chockera ... Hi Hi


Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar