onsdag 7 december 2011

Heldag ....

Idag har jag inte hunnit med att skriva ...

Hållit igång hela dagen! Varit med på dagis från morgonen och hela dagen. Vi har haft utflykt!




Jag hade också en ryggsäck med matsäck ....

Både T-Bana och buss och sedan var vi allihopa framme vid vårt mål !!


Även en teater han vi med:-) Lilla syster kanin går alldeles vilse



Jag förstår att fröknarna blev trötta, tur de hade mig med :-) Ha ha


Sedan begav vi oss tillbaka till förskolan för lite vila och mellis


Måste berömma de som jobbar inom detta yrke. VARJE dag ....

Vi har kommit hem och ska äta lite och sedan iväg på ett litet kalas
Hör av mig senare

Massa kraaamar

1 kommentar:

  1. men åh, visst är det fina Ewa? Bästa jobbarkompis jag haft! Har inspirerat mig enormt mycket som pedagog.

    SvaraRadera