måndag 12 december 2011

fullt upp ...

Idag känner jag mig som en usel "bloggis" Inte hunnit skriva på hela dan :-( FY!

Jag kommer på mig själv när barnen till och med säger ord och avslutar med "is" måste komma efter mig.. Jag säger ofta: Julis, Finis, Godmorris, mumsis, kramis, mammis och numera även suris ... HI HI

Allt har gått enligt planerna idag... Storhandlat igen på Apoteket. Måste verkligen ha med sig allt när man åker till ett annorlunda land långt inne i ljungeln: Jag har laddat med Alvedon+suppar, Idominsalva, Vätskeersättning, Solskyddsfaktor, Inotyol, Hydrokortison salva, bamsetuggummi, tandkräm, tandborstar, våtservetter, barnolja, tvål mm mm .... Hela min lön gick åt på Apoteket:-)

Varit iväg till Modecenter (en andra gång) och det kändes bra. Men inget klart! De ska maila mig få se vad som händer. Jag har kollat mailen flera gånger ikväll men ÄN har de inte hört av sig ..... Det skulle vara roligt om de "vill ha mig" Det är en mässa i Köpenhamn i Februari där jag i så fall ska jobba åt ett klädföretag och även visa kläder. Sedan kanske även modemässan i Stockholm. Berättar mera OM det blir av!


Jag har tvättat, packat. Strykit barnens luciakläder och massa andra kläder. Förut strök jag ALLT (både handdukar, underkläder, sängkläder och allt) NU stryker jag endast kläder!! Skönt och vad mycket tid man sparar. ... Har fixat inför morgondagen. Imorgon ska skolan vara i kyrkan klockan 7.20 !!!!!

Måste visa ett par snygga skor jag "sprang" på idag !!! Kanske lite svår att gå i men fina!


50% rabatt var det till och med. Så nu kostar de endast 1.700;- ......
Därför hoppade jag :-I

Kraam och sov gott. Glöm ej sätta på Tv;n imorgon bitti så kanske lucia dyker upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar