torsdag 15 december 2011

Fika och massa annat ...

Så här blev resultatet från igår. Den tappra lilla tjejen fick göra sin läxa i en lite konstig ställning ... Sötnos!



Idag har jag har åkt tunnelbana, inte ofta numera. Jag går eller åker buss och ibland blir det taxi ... men väldigt sällan blir det "tuben" ..


Har bestämt mig för att behålla min klarblåa jacka!! Såg den till och med på en annan idag så jag var tvungen att knäppa ett kort. Tänk att man kan bli nästan kompis med någon bara för hon har samma jacka. Men någon bästis blir hon inte .....

(glömde titta in i kameran och lite pinsamt att knäppa flera gånger, folk undrar ju om man e knäpp ....)


Ibland kan jag tänka: undra vad hon har för liv, säkert tråkigt ... ELLER tvärtom -Hon kanske har ett toppen roligt jobb, super snygg man, 4 snälla, lydiga och friska barn varav 1 av dom är 15 år och fixar frukost till alla varje helg:-) och bor i villa utanför stan där barnen har sin lekplats utanför fönstret ....
MAN vet så lite om människor, men man e väldigt snabb att döma. Intressant de där ...



Jag saknar verkligen min vän och förra kollega Lisse!! Någon man träffat nästan varje dag under flera års tid. Sen bara "försvinner hon" eller jag ....

Vi fikade på Odenplan och fick ett par timmar att kännas som 10 minuter. Mysigt!


Imorgon kan jag berätta om lokalen jag babblat om! OCH jag och tjejerna kommer åka tåg imorgon till en förhoppningsvis vit stad, Hudiksvall :-)

Hörs senare, Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar