tisdag 20 december 2011

En dusch .....

Jag tror våra Malaria tabletter spökar ....

Vanliga (>1/100, <1/10) Allmänna: Yrsel, huvudvärk, somnolens, sömnstörningar. CNS: Störd balanskänsla. GI: Illamående, kräkningar, diarré, buksmärtor. Psyk: Mardrömmar.


Vi har minusgrader, och ett fint vinterväder! Idag slog vi på stort och åkte in till stan som är ca 1,5 mil från " stugan " till mina föräldrars lägenhet och duschade och tvättade av oss all skogsdoft och eld doft ...
Det går mycket ved! Här har jag hämtat 2 vedkorgar IGEN .... Annorlunda liv mot för Östermalm, men absolut inte sämre !


Fina saker hos mina föräldrar ..


Ikväll har vi varit till våra vänner och hälsat på: Fina familjen Åsa Brink och Patrik Lindgren (som oxå e från Forsa...)


Måste passa på att träffa så många som möjligt ... Vi har inte varit här sedan i augusti och nu december... Man vet aldrig när det blir nästa gång :-(


Gick "rykte" att vi var med i Hänt Extra så vi var tvungen att köpa den på väg hem= nyfiken:-)


Nu ska jag snart krypa ner och sova, inte sovit bra inatt ... Jag skyller på tabletterna:-) !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar