fredag 11 november 2011

på gång igen .....

Idag är jag på gång igen:-) ...!! Man kan inte vara på topp jämt, eller !?

Full fart mot helgen! Härligt. Fått massa gjort!
Var iväg på f.m och fixade till mina naglar lite. Lyx kallar jag det !!!! Bara att få sitta i lugn och ro och läsa en tidning....


Mina föräldrar e i stan så fina mamma kom förbi:-)


Hittade denna jacka i en tidning ... Det är ju MIN. Nu har jag bestämt mig. Jag ska behålla den!!




En annan nyhet, jag har börjat tränat!! ÄNTLIGEN, NU är det dax! Förra ggr jag hade ett träningskort tränade jag 2 ggr på ett år .... FY!! Det blir dyr träning det ...
Den här gången ska jag träna mycket själv, ut och gå och springa (till och från skolan när Jane cyklar och sedan hem) Nu har jag bestämt mig! Skönt. Detta e andra dagen,

Ser redan resultat :-)




Vi har haft ett litet kalas ikväll också! Julias fina gudmor Annika och Justin kom förbi eftersom de inte kan komma imorgon :-(


Våra fina grannar kom självklart också förbi!!! De kommer nog imorgon med ..


Fick använda mina nya fina hjärtskålar idag:-) glass, bullar o saft och sedan blev det lite paj. Och vin såklart ...



Och här min fina pappa som självklart oxå e i Stockholm:-) Mysigt att ha dom här!!!


Nu e det Idol!!
Blir en tidig kväll, och ladda inför imorgon. Då blir det fest med både fiskdamm och dansstopp .... Kommer massa kort imorgon:-)

Kram och ha en bra fredag kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar