lördag 19 november 2011

Lördag !!

Mysig tillställning på Café Opera. We R Family / Loppi.se hade säsongsavslutning idag.





Här min fina kompis från Forsa Annelie och jag där vi försöker se ordningssamma ut..
(kika gärna in på hennes blogg: www.niehoffs.blogspot.com)



Tillställningen började med att 3 duktiga "bloggar mammor" berättade lite om sig själv och deras bloggar osv.
Det var Linda Skugge, Cecilia Blankens och Hanna Graaf. Jag är själv dålig på att läsa andras bloggar men nu ska jag in och kika lite:-) ....


Jag blev så glad när jag stötte på fina Jessica Sögaard som jag inte sett sedan i somras. En mysig tjej!! Hennes mage hade vuxit (inte så länge kvar nu..) hon har fyra barn innan, det syns verkligen inte!! En ytterligare vän man skulle vilja hinna träffa oftare!




Vi fick dessa söta !! (Tröstisar) från Inreda.com - finns i olika färger! Gå gärna in och kika på deras hemsida som har massa fina saker (inreda.com) Toppen att ta med sig i handväskan ifall "någon" plötsligt blir ledsen. Man kan sätta dom på armen och de e mjuka o sköna att klappa på.



Några till att tacka och nämna är GEGGAMOJA, WELEDA, me&I, Stor & Liten, HSB bospar, Disney on Ice mfl som alla bidragit till den fina goodie bag vi fick när vi gick hem.

Ikväll blev vi "nerbjuden" till bästa grannarna på middag! Mysigt OCH gott !! Tack!




Lite vin så nu är jag lagom seg efter att ha kollat på Så mycket bättre :-)
MEN måste ta tag i köket nu som stått hela dan, och Julias rum som man knappt kommer in i för alla saker som täcker hela golvet ... Sen blir det sängen!




Kraaam

1 kommentar:

  1. Hej Kin, vad roligt att träffa dig och Annelie igår på Cafe Opera. Jessica skvallrade att du bloggade så jag ville gärna svänga in och säga Hej samt läsa din blogg såklart. Vad kul att Tröstisarna kom till användning! De är ju så söta!! Kram Annelie, inreda.com

    SvaraRadera