söndag 13 november 2011

Kram till alla pappor :-)

4e dagen vi äter tårta denna vecka, men nu får det vara bra!!!
MIN pappa var här i morse så då kunde även jag fira min pappas farsdag:-) Strumpor går alltid hem, hi hi och sedan fick han en bilskrapa med borste för snart kommer snö och is. 2 fisk-tidningar fick han också eftersom han e en "storfiskare..."och älskar fiske!?


Svårt att hitta på något bra att köpa
Barnens pappa fick även han strumpor och en bok (Zlatan)


Jag står i kö på att läsa den, tror den e rätt intressant:-)

Nu har mina föräldrar åkt "hem till Hudiksvall" Tomt redan! MEN snart hinner man inte tänka mera på det. Nu ska vi iväg till dans och kommer väl hem vid 14 tiden och då kommer en tjej och hennes dotter (eftersom hon inte kunde komma på kalaset igår)... MEN SEN e det färdigt kalasat lovar jag !!!

Hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar