måndag 7 november 2011

Jag hade inget val ...... !!!

Jag hade bara inte hunnit till skolan till klockan 3... Bussen kan man aldrig lita på och den går ju inte mer än varje kvart. Springa orkade jag inte ..
Fanns bara ett alternativ kvar!


Den var liten, jag hann och jag fick bara en enda kommentar på vägen. Hur orkar folk bry sig!

Själv äger jag ingen cykel. OCH jag vet man ska ha hjälm men den passade inte..


Det gick fort ända till dessa två "ungdomar" dök upp precis framför mig.....


Självklart ledde jag Janes cykel den sista biten så ingen skulle råka se mig från skolgården:-) ... så pinsam mamma kan man ju inte vara!!?

Mina annonser på Tradera går ok.. De går ut imorgon (skönt)

Kvällen består av Fotbollsgalan (så klart) Blir förvånad och hajar till vid varje reklamavbrott då mina barn dyker upp på Tv ...... ONSDAG visas programmet. Hade INGEN kunnat berätta för mig att ALLA på TV ÄR mycket sminkad ÄVEN på morgonen när de e nyvaken ..... !!?
Av över 24 timmar som Carina Berg faktiskt var hos oss visas ENDAST 23 minuter ..... De väljer själv vad de vill ska "komma fram..." så vi får väl se..
.
Kraam så länge och ha en bra måndag kväll. Ta ett glas vin och FIRA att det FAKTISKT ÄR MÅNDAG - Ny härlig vecka ;-) !!!

4 kommentarer:

  1. Ha ha, du är rolig som cyklade på den cykeln ;-)

    Tyvärr jobbar jag imorgon så jag missar programmet men det kanske går i repris?

    Håller tummarna att du kan hänga med på caféet!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej ! Kul med kompisar på tv, Självklart så ska vi titta på Er ! Såg ikväll min kollega Sandra som var med i halv åtta hos mej ! Nästa onsdag åker vi till Junibacken, ska Ni med? kram

    SvaraRadera
  3. hahaha underbart, skönt "obrydd" :))

    /Åsa

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha.. du är rolig du!
    Jag ser fram emot att se programmet.
    Kram

    SvaraRadera