måndag 14 november 2011

Intervju ...

Måndag, vilken härlig dag! Kallt, friskt, solen kikar fram, barnen glada, sovit bra! Nu har jag varit iväg på dagis och ätit frukost.

Har skrivit en "kom i håg lista för dagen" så jag inte missar något viktigt jag måste göra idag ....

Snart ska jag ta på mig kavajen och gå iväg på en anställningsintervju. Ett media företag nere på Stureplan (promenadavstånd) Jag har själv inte sökt utan de kontaktade faktiska mig förra veckan och undrade om jag ville komma förbi ... Alltid smickrande! De hade hört att jag "sagt upp mig"! Spännande. Vet inte alls vad det är så vi får väl se.

Jag ska även fortsätta med Tradera :-) nu är allt jag gjorde förra veckan klart så nya tag: Ska börja med 2 vagnar som bara står och tar massa plats.
En paraplyvagn och en fin Teutonia vagn som vi knappt använt ... Onödigt att ha dom kvar. Sen en massa andra barnsaker som gör att källaren är proppfull.




För nu blir inga fler barn och då behöver vi inga barnstolar, barngungor, gå vagnar mm mm :-)


Jag hör av mig senare för nu måste jag försöka göra mig lite snygg och springa iväg..... Kraaam så länge

1 kommentar:

  1. Lycka till på intervjun! Fråga om de behöver anställa två st ;-)

    SvaraRadera