onsdag 30 november 2011

Ikväll blir det Junibacken:-)

Idag har jag en liten busig tjej med mig var jag än går ... Så allt tar dubbelt så lång tid:-) Tur vi inte ska iväg på något i tid:-)

Vi har sovit dåligt inatt och Julia förkyld och eftersom de var utflyktsdag (som de blir så trötta av..) fick hon vara hemma med mig. Då orkar vi på fest ikväll också ..:-)





Vi ska iväg på Junibacken som ordnar en glöggfest för stora och små. Vi var där förra året också och det var så trevligt och faktiskt "första julbordet" jag åt. Mums!!

Idag har vi varit runt lite på stan. Köpt chokladkalender i sista sekund och gjort massa ärenden. Julia så rolig då en tant skulle ut från affären så sa hon:
-Ska jag öppna åt damen ..... annars dör damen ....(var kommer de ifrån?)vet nog inte vad det betyder ens:-)
Julklapparna som jag beställt från Stor & Liten har kommit och ska hämtas idag:-) Smidigt sätt måste jag säga!! Nu e barnens julisar klara


1 kommentar: