onsdag 16 november 2011

HUR ??

Kan ju erkänna att jag kan sakna att åka T-bana och läsa tidningen och samtidigt spana in folk LITE grann...




Tills jag kom till Danderyd och fick vänta på bussen 28 minuter, det är lång tid att stå ute i detta väder ....



Åkte ut till Arninge idag och lämnade nyckel, jobb mobil och hämtade de sista grejjerna och tog en fika med mina fina kollegor där. Jag hade med mig bullar så de blev glada ...

Här fina lisse som inte ser alls ledsen ut att jag slutat:-( ....


Här några till av mina fd kollegor- vi var ett härligt gäng känner man så här i efterhand ...


Maria, Anna, Mia, Jag o Åsa. Ändå ångrar jag inte en sekund att jag sa upp mig !!!
HUR har jag hunnit jobbat egentligen !? ....

1 kommentar:

  1. Men vännen, det var ett gammalt kort du skakat fram ;) Kul att följa din blogg! Kram Åsa

    SvaraRadera