söndag 20 november 2011

Glada barn gör livet lättare:-) .....

I morse var jag trött! Jag önskade för en stund att jag skulle kunna somna om ett par timmar och INGEN skulle sakna mig eller ropa MAAAMMMMMMMMAAA ...
Sen väl uppe så gick det snabbt över!! Alla ville ha olika frukostar. En ville ha gröt, en yogurt och en kräm och självklart får alla som de vill:-) när de e söndag ... och lugnast blir det oxå :-) !!
Och det är väl härligt när alla e glada och nöjda!!!!




Jag träffade på en tjej jag lärde känna på Öppna förskolan då Julia och jag hängde där flera dagar i veckan då hon var liten.... SÅ nu har vi också bokat in att ses snart !!!! Hennes dotter Alicia och Julia är väldigt lik varandra och lika gammal. Katarina är en otroligt söt, snäll och DUKTIG person! Jag blir påmind om henne ibland när man slår på TV:n:-)


Sedan har dagen bestått av största delen dans. Först Julia och sedan dansuppvisning med Janes grupp.



Här sitter några av åskådarna ......


Sen gick vi hem till oss som vanligt på söndagarna och köpte med oss lite gott :-O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar