tisdag 1 november 2011

Gick bra ........ !

Varmast i Sverige idag: Hudiksvall- 16 grader, man bor på fel ställe ... Hi, Hi

Allt var bra på BVC, skönt! Julia klarade av att hoppa som en groda:-) peka på bilder osv ...
Jeanette som vår kontakt heter blev nog förvånad när Julia började ta fram pennor och sa vilka färger det var. Hon fick rita en täckning o jag sa att Julia kan själv skriva sitt namn på den:
VA??
Nääää, mamma skojar bara .... Ja det gjorde jag faktiskt! Massa konstiga frågor. Borstar du tänderna? Vad har du PÅ tandborsten när du borstar?
- Barbastark och de e ju så sant:-)
Det var inte lätt att slita sig från lekrummet.. och Julia vill hit på ABC imorgon också säger hon :-)



Vi träffade även på trevlige Per Sinding-Larsen och hans son

Idag blev det "hämtmat"...Skönt och gott! Barnen åt nere hos våra grannar. Chatrin o Co- hon som inte vill vara med på bild... MEN idag fick jag ta en. Otroligt!!

så här snygg e hon i vanliga fall !! Kanske inte 07.00 på "söndamorronen" men annars!



Jag blir så ledsen varje ggr jag tänker på det!! De ska flytta utomlands 1 år :-( FYYYYY, kommer bli såå tomt. Jag kommer inte klara alla fredagar och spontankvällar utan våra grannar. Jag som e så mycket ensam på helgerna. De känns som min egen familj!!! Jag vill inte!!!! Vem ska jag nu bjuda på vin en måndag kväll ???Vem ska jag nu springa ner till i morgonrock med håret på skaft och bara vara.. Jag tror jag följer med ....... Jag vill bo i hus och ha massa trevliga grannar (gärna radhus) med massa galna roliga och trevliga grannar. Jag har bara två och nu ska den enda jag umgås med inte stanna kvar:-( Och ovant för barnen. Vi som har "öppet hus" hela tiden. Barnen springer fram och tillbaka.. Tur att det är några månader kvar tills de åker iväg. HOPPAS de ångrar sig!!!!!!!

Nu har jag packat 2 ryggsäckar med allt från extra kläder, sittunderlägg och fixat mat o dryck o frukt. Heldagsutflykt med dagis imorgon och Jane ska följa med sin lillasyster hela dagen. Mysigt!

Kanske följer även jag med OM jag får... Hade tänkt åkt till jobbet men mina kära "vänner" är tydligen inte där:-( Saknar dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar