tisdag 22 november 2011

En rätt onödig dag ....... ;-)

Idag har jag faktiskt inte mycket att skriva, eftersom jag inte gjort mycket alls....
Så här har det sett ut några timmar mitt på dagen:


Självklart hade jag dessa 2 viktiga saker med mig i sängen ...
Jag är sååå lättväckt och hör bara någon hostar till och en annan sak: fryser alltid om fötterna när jag e sjuk ...



Jag fick en "tröstis" av tjejjerna så blev jag lite piggare:-) ...


Måste ju berätta att en ny diskmaskin har kommit, rätt skönt faktiskt:-)

Ikväll har vi suttit och kollat på nätet och skrivit önskelista till Tomten (beställt lite julklappar från Stor & Liten) som jag hoppas hinner komma innan jul..

Idag var det premiär för Julmust för mig, Mums! Jag skakar alltid flaskan när ingen ser mig (gillar inte så mycket kolsyra .....)


Här en bild från Festen på Cafét - Jag och Stor & Liten. Hi Hi







Ps. När man e sjuk har man EN önskan och när man e frisk har man 100 Ds.

Kraaam

1 kommentar:

  1. Sååå sant det med önskningar,när man är sjuk o.s.v. Hoppas du kryar på dej och bloggar vidare. Kram

    SvaraRadera