tisdag 15 november 2011

Det heter chokladbollar faktiskt .... :-)

Kallar man promenader träning... I så fall har jag tränat idag:-O så jag kan unna mig "några chokladbollar.."

Vi hade med oss en kompis hem från skolan. Middagen bestod av favoriten: Pasta Carbonara - mums! Det var godare än skolans och det var väl tur:-)

Så lätt att göra och mums så gott!
-äggula, grädde, riven ost, knaperstekt bacon, spagetti, salt o peppar ... och vipps!
och en liten sallad till med det man har hemma. Blev tomater, gurka o majs för oss.

Julia älskar Carbonara men inte bacon säger hon och inte heller långa spagetti, dom ska vara korta ??


Vi har bakat och hade pärlsocker i typ i hela köket ...





Men kul var det och gott blev det !! Jag kan ju erkänna att jag ätit 6 stycken... -än så länge o klockan e inte ens 9.


(Jag tror på ordspråk!)


Imorgon ska jag till Arninge /gamla jobbet o äntligen träffa mina fina vänner jag jobbade med! Kanske jag ska ta med mig några "bollar" eller köper jag med något annat smarrigt.. Sen kanske jag tar en promenad hem:-)

Kraaam så länge

1 kommentar:

  1. åå här sitter vi o väntar med spänning på vilket fika vi ska få:)) kram Lisse

    SvaraRadera