fredag 4 november 2011

blir lite ledsen ....

Fick ett tråkigt sms av min fina vän ikväll. Jag som var så laddad!! Vi skulle ha tjejmiddag /fest imorgon kväll. Jag hade fixat barnvakt och planerat så bra- och det blev avbokat:-( Sånt händer .... Får bli en annan gång.

Jag bokar inte av barnvakten utan kanske hittar på något annat bus istället ....

Idag har jag storhandlat, vill gärna ha ett fullt kylskåp inför helgen:-) alltid roligare att kika in där då, man hittar alltid något skoj att gnaga på ...

Lite godis, bär till de goda smoothie och ett måste på fredagarna är Aftonbladet + Klick



Middagen bestod idag av Pasta-pesto med mycket kyckling








Ska kolla vidare på Idol, antar att Molly åker ut ikväll:-( Hon va inte bra idag tycker jag ..

Hörs imorgon, Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar