onsdag 2 november 2011

Spelar det någon roll hur man ser ut!?

Allt som det står 50% på är väl fynd, Tycker jag i alla fall. Jag har handlat klart presenter till Julia som fyller år nästa vecka. Blev en liten väska, låtsaskamera, och småsaker men egentligen behöver hon ingenting... Vad hemskt!! Hon önskar sig en bilbana/garage o bilar. Kul!! När jag kom på stan såg jag att jag fortfarande hade mina sov/mys/hemmabyxor på mig, pinsamt. Men vad spelar det för roll EGENTLIGEN... Ingen alls!! Jag e inte alls sådär att jag måste sminka mig eller fixa bara för att gå på stan... MEN det är nog ovanligt här i "storstan.." Jag kan gilla att gå "som jag är"!




Jag e noga med mycket men inte med mig själv:-( Visst e det kul att göra sig snygg, MEN det räcker till fest. Annars ser jag mest ut som ett spöke så det passar ju nu i Halloween tider .. Så här TÄNKTE jag gå och hämta barnen på dagis, men övervägde och tänkte att jag skrämmer säkert något stackars barn så de inte kan sova inatt...


så här såg det ut hemma hos oss efter den roliga dagis dagen


Imorgon e vi lediga allihopa. Dagen ska börja med ett tandläkarbesök första gången för Julia och hon längtar SÅ mycket ?? Sen väntar äntligen stallet !! Doften av stall gör mig glad och känner mig hemma. Kanske skulle jag blivit en häst istället, vem vet.... Hi Hi



Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar