söndag 9 oktober 2011

Söndag

En lugn söndag med dans som vanligt. Sedan har vi bara tagit det lugnt, barnen vet knappt vad det betyder. Varför ska man det? Och hur länge?
Ja tills imorgon:-)
-VA? Mamma jag vill ha en hamster. Ja jag vet och Julia vill ha en sköldpadda.
-Nää inte nu. Jag vill oxå ha en hamster.
-Jaså.... Vem har bestämt det?
Jane


Idag blev det lax och potatis (med en god rom-sås)

Fick ett sms av en kompis nu ikväll:
- Hej! Tack för idag. Njut nu imorgon, jag är jätte avis! Kram

Tur att hon skickade så jag inte ställde klockan och åkte iväg innan alla andra vaknade:-)
Lite nervös inför imorgon, och varför då?? Hur ska det gå? Vadå? vet inte? Bara lite ovant.

Nu ska jag snart sova

Imorgon hoppas jag barnen är friska, pigga, glada och vänner vid frukosten och att det inte regnar (som nu)... DÅ ska jag ta en lång, höstpromenad runt Djurgården. Den första på väldigt väldigt länge, har verkligen saknat det!!!
Lyssna på musik och bara sjunga med så alla funderar om man e "riktigt riktig" men vad gör det!?
Huvudsaken man går på vänster sida så man inte stör några andra som e ute och promenerar.... ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar