fredag 7 oktober 2011

många tårar idag...

Idag var en rätt jobbig dag på jobbet... Min allra sista efter MÅNGA års säljande och roliga fester, underbara människor som många blivit mina bästa vänner. Jag har ju beslutat mig att inte jobba kvar. Jag har bestämt det själv och ÄNDÅ var det så ledsamt....?!
Jag skickade ut ett "Tack och Hej" meddelande till alla på företaget (typ femtio stycken) men klarade tyvärr inte läsa alla gulliga svar medan jag var kvar på jobbet. Läste något svar och blev så rörd att tårarna inte kunde sluta rinna:-( ... Känns så konstigt! OCH så fina presenter jag fick av både företaget och personalen. Och ett fint skrivet kort som jag heller inte "kunde" läsa på plats men läste det när jag kom hem. FY!! Idag skulle jag ha valt min vattenfasta mascara som jag "köpte fel"






Julia mår bra idag och mina föräldrar är kvar i "stan" så imorgon åker vi kanske ut till "landet" som det så fint heter här i Stockholm... Själv har jag alltid sagt stugan.... Likaså är det väldigt viktigt har jag lärt mig att vi inte bor i en lägenhet utan en VÅNING..... Men det har jag nog lärt mig nu efter många gångers felsägning, Livet e hårt !!! När ska jag bli en riktig Stockholmare, kanske aldrig!? Vi får se......
KRam på er alla som läser och OM det är någon från jobbet. TACK för ditt gulliga Svar!!!

1 kommentar:

  1. Vännen, du är värd alla fina kommentarer. Såklart alla kommer sakna dig. Förstår tårarna. Kramis

    SvaraRadera